W artykule dokonano analizy instrumentów marketingowych wykorzystywanych w promocji turystycznej województwa dolnośląskiego. Na podstawie literatury omówiono problematykę związaną z promocją turystyczną regionów,
wykorzystywanych narzędzi, zasad planowania i realizowania skutecznych działań promocyjnych. Część badawcza artykułu została opracowana na podstawie badań własnych Autorów dotyczących skuteczności instrumentów promocyjnych Dolnego Śląska. Wzięto w nich pod uwagę takie elementy jak: funkcja informacyjna i perswazyjna narzędzi, stopień ich zapamiętywania oraz zdolność kreowania wizerunku regionu.
REFERENCJE(13)
1.
Altkorn J., Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004;.
Krzak P., Promocja turystyki regionalnej jako sposób na usuwanie barier jej rozwoju [w:] E. Nowak, Regionalne oraz lokalne czynniki i bariery rozwoju turystyki, Wyd. Wszechnica Świętokrzyska, Kielce, 2003;.
Rudolf W., Wspieranie konkurencyjności regionów w kontekście integracji europejskiej [w:] St. Rudolf (red.), Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej, Zeszvt Naukowy Nr 6, WSEiA, Kielce, 2003.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.