MARKETING – NAUKA CZY INSTRUMENTALNY I SOCJOTECHNICZNY SPOSÓB KSZTAŁTOWANIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI RYNKOWYCH, PUBLICZNYCH NIERYNKOWYCH I POLITYCZNYCH?
Cyrson, E. (2009). Koncepcja globalizacji rynków Theodora Levitta. [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (377-395). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Czubała, A. (2009). Rola marketingu w realizacji społecznej i odpowiedzialności przedsiębiorstw.[w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (364-376). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Iwankiewicz-Rak, B. (1997). Marketing organizacji niedochodowych: wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu.
Kolczyński, M. (red.). (2005) Marketing polityczny. Założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego w Katowicach.
Krzyżewski, R. (1974). Marketing Research in the Condition of Devoloppement of Collective Consumption, [w:] The Chalenges Facing Marketing Research: How do Meet Tchem. (507-525). Hamburg: ESOMAR.
Krzyżewski, R. (2009). Jaki marketing? [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (398- 405). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Misiąg, I. (2009). Dylematy współczesnego marketingu. [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (406-417). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Rutkowski, I. (2009). Teoretyczne i praktyczne aspekty wiedzy o marketingu. [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (418-427). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Styś, A. (2009). Oblicza i znaczenie marketingu. [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (353-363). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Wrzosek, W. (2009). Ewolucja mechanizmu konkurencji a marketing [w:] G. Karasiewicz (red.). Ekonomia, etyka, organizacja. (343-352). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.