ARTYKUŁ ORYGINALNY
MIESZKAŃCY JAKO ADRESAT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH WŁADZ SAMORZĄDOWYCH
 
Więcej
Ukryj
1
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
 
 
Data publikacji: 02-07-2018
 
 
Economic and Regional Studies 2011;4(1):55-62
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Praca poświęcona ocenie działalności marketingowej władz samorządowych skierowanej do mieszkańców, na przykładzie gminy Zabierzów. Mieszkańcy stanowią ważny segment adresatów, do których skierowano kampanię promocyjna w badanej gminie. Są oni traktowani jako strona w procesie wymiany korzyści i pozyskiwania czynników rozwojowych przez jednostki administracyjno-przestrzenne. Przeprowadzone badania potwierdziły, że mieszkańcy są najważniejszymi prywatnymi klientami gminy, a ich pozyskiwanie do realizacji przyjętych zadań ma ważne znaczenie rozwojowe.
 
REFERENCJE (15)
1.
T. Domański, Marketing terytorialny – wybrane aspekty praktyczne, [w:] Marketing terytorialny: Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, pod red. T. Domańskiego, Centrum Badań i Studiów Francuskich – Instytut Studiów Międzynarodowych – Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997.
 
2.
M. Florek, Podstawy marketingu terytorialnego – wydanie drugie zmienione, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007. 3. http://www.kampaniespoleczne.p....
 
5.
T. Markowski, Marketing miasta, [w:] Marketing terytorialny, pod red. T. Markowskiego, PAN – KPZK, Tom CXII, Warszawa 2002.
 
6.
T. Markowski, Miasto jako produkt – wybrane aspekty marketingu miasta, [w:] Marketing terytorialny: Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, pod red. T. Domańskiego, Centrum Badań i Studiów Francuskich – Instytut Studiów Międzynarodowych – Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997.
 
7.
G. Skowron, Czy gminy zabiorą Krakowowi miliony złotych, [w:] Dziennik Polski wydanie z 28 października 2008 r. za: Internetowym archiwum Dziennika Polskiego.
 
8.
A. Szromnik, Marketing terytorialny: Miasto i region na rynku – wydanie III poszerzone, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
 
9.
Z. Szymla, Determinanty rozwoju regionalnego, Ossolineum, Wrocław 2000.
 
10.
Ustawa z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 80, poz. 526 z późniejszymi zmianami.
 
11.
www.mf.gov.pl.
 
12.
www.stat.gov.pl.
 
13.
www.um.warszawa.pl/nip3.
 
14.
www.zabierzow.gmina.pl.
 
15.
Zabierzów zabiegał i zarobił, [w:] Dziennik Polski, 09 grudnia 2009 r.
 
eISSN:2451-182X
ISSN:2083-3725
Journals System - logo
Scroll to top