ARTYKUŁ ORYGINALNY
ROLA INTERNETU W PROMOCJI USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH
Więcej
Ukryj
1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Warsaw University of Life Sciences
Data publikacji: 12-07-2018
Economic and Regional Studies 2012;5(1):48-57
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W niniejszym artykule przybliżono cele i narzędzia promocji, źródła informacji o ofercie gospodarstw agroturystycznych preferowane przez turystów, ocenę jakości technicznej witryn internetowych oraz oferty zamieszczonej na witrynach internetowych w wybranych gospodarstwach agroturystycznych w woj. podlaskim.
Badane strony internetowe nie były w pełni wykorzystywane do promocji gospodarstw agroturystycznych. Większość gospodarstw nie spełniała nawet minimalnych kryteriów związanych zarówno z zawartością witryny, jej estetyką, parametrami technicznymi, jak i samą ofertą. Aby promocja internetowa gospodarstw agroturystycznych była skuteczna, witryna internetowa musi być przygotowana w sposób profesjonalny. W tym celu usługodawcy powinni poszukiwać pomocy i wsparcia u takich specjalistów, jak: informatycy, prawnicy, doradcy ODR czy przedstawiciele stowarzyszeń agroturystycznych.
REFERENCJE (21)
1.
Altkorn J., (2000), Podstawy marketingu. Wydaw. Instytut Marketingu, Kraków, s. 289;.
2.
Bański J., Witryny internetowe jednostek samorządowych z siedzibą w małych miastach – analiza i ocena, IGiPZ PAN. Warszawa, s.2
http://www.igipz.pan.pl/zpz/ba.... d.p. maj 2010 r.
3.
Frontczak T., (2006), Marketing internetowy w wyszukiwarkach. Wydaw. Helion, Gliwice, s.85;.
4.
Hatalska N., (2002), Niestandardowe formy promocji. „Marketing i Rynek” nr 1.
5.
Holloway M. Ch., Robinson Ch., ( 1997), Marketing w agroturystyce. PWE, Warszawa, s.168.
6.
Jagusiewicz A., Legienis H., Zasoby bazy noclegowej indywidualnego zakwaterowania w Polsce2007r.,
http://dms .ms por t . gov.pl/app/dokument/file/550/Zasoby_bazy_noclegowej_indywidualnego_zakwaterowania-2007.doc?field=file1;.
8.
Król K., (2006), Techniczno merytoryczny stan internetowych witryn gospodarstw agroturystycznych. Wydawnictwo AR w Krakowie, Kraków, s. 4;.
9.
Kruczek Z., Walas B., (2005), Promocja i informacja turystyczna. Wydaw. PROKSENIA, Kraków, s. 87;.
10.
Kruczek Z., Walas B., (2004) Promocja i informacja turystyczna. Wydaw. „PROKSENIA”, Kraków, s.33;.
12.
Mazur K. P.,( 2001), Marketing usług edukacyjnych. Wydaw, Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa, s. 112;.
13.
Mazurkiewicz L., ( 2002), Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym. PWE, Warszawa, s.288;.
14.
Panasiuk A., (2005), Marketing usług turystycznych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 124;.
16.
Smoleń T., (1996), Marketing na stronach www. Marketing w praktyce. Wydaw. UR w Rzeszowie, s. 5;.
17.
Strzembicki L., (1998), Promocja w turystyce wiejskiej. W: U. Świetlikowska (red.) Agroturystyka. Wydaw. SGGW, Warszawa, s.510;.
18.
Ustawa z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, art. 2;.