ARTYKUŁ ORYGINALNY
SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000
Więcej
Ukryj
1
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Data publikacji: 02-07-2018
Economic and Regional Studies 2011;4(2):76-81
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem działalności promocyjnej. Analiza materiału empirycznego wskazuje, że badane urzędy gmin stosują tradycyjne narzędzia promocyjne, wykazują niską aktywność w zakresie promocji gmin jako obszarów o szczególnych walorach przyrodniczych oraz są niedostatecznie przygotowane pod względem organizacyjnym, planistycznym i kompetencyjnym do realizacji działań marketingowych.
REFERENCJE (2)
1.
Uchwała Nr IV/20/2009 Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – Puszcza Knyszyńska z dnia 10 czerwca 2009 r. w sprawie przyjęcia jednolitego tekstu Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – Puszcza Knyszyńska.
2.
Załącznik nr 1 do Uchwały nr II/8/08 Walnego Zebrania Członków LGD „Sejneńszczyzna” z dnia 11.07.2008r.