ARTYKUŁ ORYGINALNY
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA JAKO PRZEDMIOT TRANSAKCJI BIZNESOWYCH NA PRZYKŁADZIE UKRAINY
,
 
 
 
Więcej
Ukryj
1
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
 
 
Data publikacji: 02-07-2018
 
 
Economic and Regional Studies 2011;4(2):14-18
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
scharakteryzowano strategię rozwoju miasta jako przedmiot transakcji na rynku usług, przedstawiono głównych interesantów opracowania strategii rozwoju miasta, prezentowano główne motywy zakupu strategii rozwoju miasta; badania przeprowadzono w samarządach miast na Ukrainie.
 
REFERENCJE (5)
1.
 
2.
Пилипчук В.П. Промисловий маркетинг. К.: ЦУЛ, 2009.
 
3.
Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинговий менеджмент. К.: Хімджест, 2008.
 
4.
Крикавський Є. Промисловий маркетинг. / Крикавський Є., Чухрай Н. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004.
 
5.
Минетт С. Маркетинг B2B и промышленный брендинг. С-Пб.: Вильямс, 2008.
 
eISSN:2451-182X
ISSN:2083-3725
Journals System - logo
Scroll to top